Tack för den här tiden!

Jag fick en så fin blomma av er igår, tack så mycket!
Och alla kramar från barnen värmde mig djupt in i själen.

Jag lämnar över rodret till Hans Kihlström som nu blir den nya ordföranden på Lyckan och önskar honom lycka till.

Och ett särskilt tack till Rebecka Forsberg som varit kassör sedan 2009, ett varmt tack till dig och många kramar! Ny kassör blir Mats Carlsson.

Och så skall vi tacka Victor som bidragit så mycket med nya idéer, han slutar som ledamot och istället för honom så blir det Wilma.

Ny medlemsregistrerare i Vi Unga registret blir Karolina vår eminenta sekreterare, så hon har koll på oss.

Jag gör nu mitt sista inlägg här på bloggen och Gunilla Kihlström tar över den, och har ni sett! det är över 5000 sidvisningar nu! Fantastiskt roligt att så många har hittat oss.
Ni ska veta att det pratas en del om oss, och att Vi Unga har startat ett projekt att bilda fler klubbar i distriktet kolla länken här

Det känns så skönt att lämna över till så engagerade föräldrar! det är inte meningen att någon skall sitta för länge på en post man måste få in nya influenser, nya idéer allt detta som för klubben framåt.

Jag kommer naturligtvis och hälsar på er ganska ofta, jag kan ju inte låta bli att få träffa barnen, det här med Lyckan är något av det bästa jag varit med om i hela mitt liv, så det så!

Hej och ha det så bra!
många kramar
//Dan

Populära inlägg i den här bloggen

Tors 31/8

Filmkväll 16/11